Семінар класних керівників


відбувся 01 листопада на тему:
"Підвищення наукової компетентності та професіоналізму класних керівників з питань виховання учнів з девіантною поведінкою", який провела професор соціології
Національного університету імені Грінченка
Степаненко Олена Анатоліївна

/Files/images/veresen_2016/семінар класних кер.png/Files/images/zustrch/Лист-подяка.jpeg

Виховання -це передача соціального досвіду. "процес свідомого, цілеспрямованого і систематичного формування особистості, який здійснюється в рамках і під впливом соціальних інститутів (сім'ї, виховних і навчальних закладів, установ культури, громадських організацій, засобів масової інформації та ін.) з метою її підготовки до виконання соціальних функцій і ролей, до життєдіяльності в різних сферах соціальної практики (професійно-трудової, суспільно-політичної, культурної, сімейно-побутової тощо)." - таке визначення містить Словник-довідник соціального працівника (автор Кизименко Л.Д. http://ipp.lp.edu.ua/Library/004/004.html )

Мета класного керівника створити соціальний характер у майбутніх дорослих людей, які будуть жити в соціумі.
Соціалізація залежить від багатьох чинників, які можна звести до трьох груп: 1) макрочинники (суспільство, держава, планета, світ і космос); 2) мезочинники (етнокультурні умови і тип поселення, в яких живе і розвива­ється людина); 3) мікрочинники (сім'я, дитячий садок, школа, позашкільні виховні установи, релігійні організації, товариства однолітків, засоби масової комунікації та інші інститути виховання). Вони різною мірою безпосередньо впливають на кожну конкретну людину, динамічно змінюються в умовах науково-технічної революції самі, змінюється і їх питома вага в соціалізації підростаючих поколінь. Цілком очевидна сила виховного впливу домашнього середовища, а також оточення дитини поза школою (вплив двору, вулиці).

Олена Анатоліївна часто згадує ім'я Адольфа Дістервега, видатного німецького педагога. Дістервег виступив на захист ідеї загальнолюдського виховання. У людей потрібно виховувати в єдності любов до всього людства i до свого народу.

В кожному колективі є формальні і неформальні лідери, фаворити (коопіюють лідера), сірі кардинали (мозковий центр - задумає ідею для лідера), помічники, білі ворони (фантазери), цапи відбувайли, палачі (ті, яких не сприймають).

Найголовніше завдання у вихованні дитини, наголосила Олена Анатоліївна, це ДОБРОЧЕСНІСТЬ, тобто порядність, людяність добропорядність, гуманність, бажання робити якісь вчинки на користь інших людей.

Кiлькiсть переглядiв: 384